Det som gömts i snö kommer upp i tö

Tänk va märkligt livet kan vara egentligen. Jag går ofta på promenader och ser både det ena och det andra ligga skräpande på marken. Det värsta jag sett var detta
    STÖRSSTA skräpet nånsin alltså........ eller skall det fungera som någon slags utegrill???

Bara för att folk inte skall fundera på var de skall slänga mindre skräp än ovan så tänkte jag mig en blixtsnabb introduktionskurs i bilder om hur en papperkorg kan se ut
            så här gör man INTE!!!!

Kommentarer
Postat av: Carola

haha... helt sjukt med detta.
Fast kan erkänna att jag har också gjort som på bilden med sopkassen nedanför papperskorgen...hrmm...hade ingen lust att åka runt med dass-skitpapper i bilen (när vi kom från min morbrors sommarställe).
Usch, va äcklig jag e!!! Fy skäms!!

2008-04-11 @ 09:31:26
URL: http://mynameislola.blogg.se
Postat av: Madde

Bra där Ingela!
Jag tar gärna en kram på Lördag by the way :)

2008-04-11 @ 11:14:43
URL: http://tras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0