T-centralen en fredag em

Idag var jag på T-centralen. Shit va mycket folk det är där iallafall. Och alla är förväntansfulla på nåt sätt. Inför en resa, inför en date (kanske en blind-date), alla som hänger vid ringen.Tänk att jag arbetade här för mindre än 10 år sedan och stortrivdes i röran. Visst fanns det inte så mycket restauranger och cafeer och internetställen då men mycket folk var det då också. Fredag - resdag för många. Hur har alla råd nu när SJ höjer priserna på biljetterna?
Men håll med om att det är ganska mysigt att åka tåg iallafall.. Jag saknar nog min gamla arbetsgivare lite. 16 år kan man ju inte liksom bara radera. Alla mina sköna arbetskompisar och allt partajande.... najs...Nog med sentimentalitet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0