Veckans horoskop



Veckans horoskop


Skytten Vecka 34 (18 augusti - 24 augusti)

KÄRLEK Den raraste kärleken upplever du nog i din bostad nu. Fester kan vara roliga att komma på, men de verkar stojiga och tröttsamma så hemma blir bäst. ARBETE/HÄLSA Nu verkar det nästan som att du skulle vara fri ifrån allt vad arbete heter. Det mesta går undan så lätt för dig och kvicktänkt är du. Har du ledigt så njut och stressa inte. EKONOMI Nu kan andra tycka att ditt sätt att skaffa pengar är för enkelt och du bör inte sakna tillgångar, veckan verkar rik på inkomster. Men i spel ska du vara försiktig nästan snål.

Lyckotal: 8, 16, 19, 28, 34, 36, 45
Bästa lyckotal: 28  


Gulp, menar dom mina tonåringar? Mina fjuniga målbrottsvarianter samt träningsnarkomaner? Måste nog vara det som är kärleken hemma, hahah. Att jag tycker om fester är rätt, också att jag faktiskt ibland väljer att stanna hemma om det blir FÖR stort. Det är skönt att vara hemma också. Ekonomin stämmer absolut inte. Men vem vet veckan är ju inte slut ännu. Jag kanske blir rik innan veckan är slut.

kram på er

ingela

Kommentarer
Postat av: Angelaf

Vart hittade du det där roliga horoskopet? =)

2008-08-21 @ 16:32:05
URL: http://angelamf.blogspot.com
Postat av: Madde

Köp en triss ;)

2008-08-22 @ 08:43:30
URL: http://tras.blogg.se/
Postat av: Nina

Money money money....men på måndag är det i alla fall lön!



Kram, kram

2008-08-22 @ 08:54:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0