Datastopp med Ahlgrens bilar

Just nu har vi data stopp på jobbet och det går inte att göra nåt annat än att svara i telefon och ta meddelande och sedan utreda och ringa upp. Känns lite trist eftersom vi redan ligger så mycket efter. Snacka om kontrast från förra veckan när vi bara var 2 pers istf 5 och det ringde hela tiden.

Glömde träningskläderna hemma också, Satan i gatan. Hade verkligen behövt träna mage idag. Får väl ut och power-walka lite när jag kommer hem..

Vädret utanför mitt fönster är ganska molnigt. Sitter precis vid E-4:an så jag sitter nu och tittar på alla bilar.

Idag är det första dagen för min kille att börja jobba efter sin långa sjukskrivning. Alla jobbarkompisar kom med ryggdunkar och önskade välkommen tillbaka och att han skulle ta det lugnt nu. Synd bara att chefen inte kan visa lite mer känslor.

ja, ja måste även slå ett slag för Ahlgrens bilar. Mmmmmm. påsen är snart slut.... Vilken sort tycker du bäst om.?Bildäcken är ganska OK.



Näe nu får det hända nåt snart...

Ses senare

Kommentarer
Postat av: Carola

Kul när det strular... not!!

Jag tycker bäst om de sura bilarna.. :)

mums mums filibabba...

2008-09-01 @ 16:52:02
URL: http://mynameislola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0