Jag längtar till landet....

För er som inte varit på mitt land kommer nu lite bilder från i somras... jag läääääääääääängtar dit just nu...

         Jag älskar att sitta på trappan med en god bok och nåt att dricka.

Oj måste ju visa Mattes hus också... Snickarboden



"Bakfickan" där de fina middagarna och de godaste groggarna intages.


Och mina vänner detta är MITT och jag är såååå väldigt stolt över det fast det inte är perfekt. Det passar mig.. Jag trodde aldrig att jag själv skulle kunna bo så här ibland. Jag som är uppvuxen i tält och hyrda stugor(på semestrar och ledigheter). Trodde att det bara var rika människor som hade landställe när jag var liten... skam den som ger sig.

Ha de najs. Nu skall jag titta på Maria Wärn på TV:n....


Kommentarer
Postat av: Carola

Det e drömmen för mig me... att ha sommarstuga!

Nån dag, då....!!! ;)

2008-09-30 @ 16:34:00
URL: http://mynameislola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0