Bilkörning på schemat

Helgen som gått innebar väldigt lite motion tyvärr eftersom det regnade hela lördagen. Jag hann ut en stund när vi kom fram till landet i fredags, får vara nöjd med det. Efter lunch på lördagen trotsade vi regnet, jag och Daniel så vi övningskörde hela eftermiddagen och det gick väldigt bra. Nu hittar han bra runt Ockelbo. Var också i väg till Johanna på filmkväll och Matte hade mys hemma i lugn och ro.
Danne skulle köra en bit hem också på söndagen men det sprack för att han inte kunde fokusera alls. (Det var nog bara fotboll i hans huvud. Hela familjen såg matchen i Stockan som de tyvärr förlorade med 2-1.
Väl hemma stod huset kvar. Ja, Robin har varit själv hemma en hel helg för första gången och det gick över förväntan. Summering = Bra helg.

Kommentarer
Postat av: johannaww

tack så mkt för att ni kom och höll mig sällskap. det betyder mycket för mig. <3 det måste göras om fler gånger tycker jag. :) Kraam

2010-09-28 @ 12:31:46
URL: http://johannawwestling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0