3 dagar kvar till jul men var är snön?

Hej! Har inte orkat skriva nåt på ett tag. Ojoj mitt psyke har varit konstigt i helgen. I fredags planerade jag in matmässigt att vi var bjudna på middag till goda vänner men det sprack nog något. Det var nyttig mat men vinet 2 glas och smutten whiskey till kaffet och den centimetertjocka tårtan hade jag kunnat motstå. Men ibland ÄR det fest och hur f.n gör jag då? Hursomhelst fortsatte kvällen sent hemma då sonen bjuder på små 70% marabou premium choklad (tog 2 st) och en lakritsbit. Suck, ja det spricker rejält nu....

Lördagen vaknar 10 utav ett Sms från Christelle! Vi ska träna NU. Kom in så fort du kan typ. Skulle ändå in till jobbet. Yrvaken, upp å samla ihop grejor å så iväg. Väl inne så får jag stans mördarpass med både kondition och styrka. Jag fullkomligt älskar mina kompisar. Idde satt ihop stationer så det vart lite cirkelträning efter kondition. Stannade kvar och åt nyttig salladslunch (kyckling, bönor, feta, osv med dem som jobbade. Promenerade ca 2 km m Teddy. Middagen hemma vart lite fisk med potatismos med bacon och rödlök i. Gubben vart överförtjust men inte jag direkt. Åt 100 g kvarg till efterrätt och Teddy delade en halv lussekatt med mig.

Söndag morgons frukost vart shake + 1 knäckemacka med kokt ägg på. Underbart. Längtar efter en riktig helgfrukost 😢. Tog det lugnt efter morgonpromenaden och åkte sedan iväg till en kompis och fika. Det var första gången som M var med och vi hade jättekul tillsammans alla 3. En halv dl glögg slank ner också.. att jag inte kan motstå!! När vi kom hem var jag hungrig så då vart det lax med cous-cous och apelsinsås I love that 💖 m grönsaker till. Promenad med hunden och sen fika och shake innan klockan slog  "kudde". Over and out.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0