Måndag och vilken dag!

Denna morgon bär det av mot veterinär med hunden efter att ha tagit morgonshaken med en hård laxmacka och en kopp te till. Mums för magen. Väl hemma till lunch, rester från igår. Teryakimarinerad lövbiff med ris och bönor och tomater. Kaffe på det och lite kvarg.
Nu till det stora! Det var invägning idag och jag har börjat i rätt bana. Efter 2 veckor med start på 114 väger jag nu 108.8. Alltså jag har gått ned över 5 kg 5.2 kilo på 2 veckor! Amazing va? Jättemycket  vätska har försvunnit och det känns underbart. Kvällsshaken intogs på tåget hem och jag unnade mig faktiskt en hård lax&avocadomacka när jag kom hem..
Nu ska vi bränna lite fett också 😄👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0