Söndag och första Mat-dagen

Jag kan konstatera att det är smakskillnad att byta ut PreNet Go mot Bas. Men den är fortfarande God vilket är tur. Idag får jag börja med 1 portion mat!  Helgen fortsätter med sitt usla väder och det blåser en del. Idag vart det promenad till Akalla By där det var julmarknad. 

Min svägerska gör jättefina smycken och stod och sålde dem tillsammans med en kompis. Väl hemma bestämde jag mig för att förbereda 3 stycken maträtter så att det finns bra mat färdigt vilket minskar risken för att jag fuskar. Det vart Ostgratinerad zuccini med ajvarsås och fiberpasra. Lax med cous-cous och apelsinsås och kvällens middag vart Fajitakryddad kycklingfile med fiberpasta och lite blandade nötter och en klementin. Shit va gött det var att få äta mat.💖

Dock märktes detta i min kropp och jag vart supertrött och gick isäng tidigt efter att ha gett hunden en promenad till. Det gör fortfarande ont i höfterna/lårmusklerna när jag går 😢. Men det ska bli bättring nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0