Tisdag och jag fyller år 👍

Vaknade med en tung känsla i kroppen och jag hade ingen lust alls att gå upp alls. Det var inte träningsvärk sen yogan och träningen igår utan något annat som jag inte kan sätta fingrarna på. Till lunch vart det couscous-lax med apelsinsås och grönsaker, jättegott. På eftermiddagen kom alla dessa godisskålar fram och jag bestämde mig för att smaka 5 st lösa bitar. Det vart 2 st små chokladkulor, 2 salta lakritsfiskar och en godissvamp. Det är ju trots allt min födelsedag och jag njöt för fulla muggar av smaken på tungan. Väl hemma däckar jag i soffan och sov i 2 timmar pangbom.. 
Vaknade lite yrt men efter en kopp kaffe plus en liten hjärtpepparkaka från gubben så var kvällen räddad. Jag ska klara detta 👍

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0