Jaha, så har man tagit ett beslut.

Jag skall börja ev om jag kommer in plugga på Komvux. Läsa in en ekonomiassistentutbildning på distans 30 veckor, suck.. Men det skall nog gå bra. Mycket av detta kan jag lite av redan så det skall nog gå bra.

Har även fått ett jobberbjudande från ett konkurrerande företag till vårt. Lite intressant, skall åka och titta på det nästa vecka. Har börjat fundera på vad jag vill göra med mitt liv. Ojjjjjj vad mycket det vart. Lite av varje, finns det något jobb där man kan göra lite av varje och dessutom vara utomhus när det är bra väder och inomhus när det är dåligt? Låter väl som ett drömjobb. Annars är det som vanligt.

Men min helg var underbar. Soligt väder hela helgen. Fick tyvärr ingen fisk i lördags men är glad för det. Jag fick ju åka på Linneas 2-årskalas och få underbart goda hembakta bullar och tårta. Tack Carro. Det är alltid trevligt hos dig. Kvällen fördrevs i soffan med ett glas vin och Mordet i Midsommer och Nina gjorde mig sällskap. Förlåt, men jag tror faktiskt att jag slumrade till lite granna. Matte kom hem vid 22.00 och pratade bilutställning för fulla muggar.

När söndagen kom ville vi alla röra på oss på nåt sätt. Det slutade med att vi åkte till mitt jobb. Barnen tränade på gymmet och jag och Matte promenerade i Hagaparken i över 2 timmar. Underbart. Tack min älskade för en avkopplande dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0