Hurra Min egen Blogg är skapad

Ni kommer inte att tro mig men jag är såå stolt över att ha kunnat åstadkomma detta. Har länge tänkt på detta och nu äntligen. Jag ska försöka dela med mig av min vardag så gott det nu Har haft en tid då jag varit så nere av alla förkylningar och annat jota runt omkring en. Alla på jobbet snorar. Varför går man inte hem?? Varför måste man vara sjuk egentligen? Det kostar pengar, det är tråkigt att vara hemma och framför allt är det ingen som pysslar om en. Nog för idag. Kram på Er där ute

Kommentarer
Postat av: Madde

Du kan alltid ringa mig, så kna jag komma med kycklingsoppa och pyssla om dig =)

2008-03-19 @ 07:35:38
URL: http://tras.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0