Klämdag

Ja, så var det en sån där klämdag idag. Tittar ut genom fönstret och det är ljusa moln över hela himlen.. Skall försöka gå ut och promenera innan regnet kommer. Känner mig glad i själen för att jag fått en mailkompis på nätet och vi verkar ha mycket gemensamt. Ska väl skicka iväg nåt idag kanske. Jag är så glad över mina vänner som alltid finns där. Madde, Mickis, Nina, Stefan, Carro, Åsa, Benita, Berit, Matte, Danne och så alla andra som jag inte orkar skriva ned. Tack för att ni väljer att stötta mig i mitt liv. Jag är ju en debattmänniska som gärna ifrågasätter det mesta och ni är världens bästa på att lyssna och komma med kloka tankar och råd.  Ni är värdefulla ska ni veta...
TACK

Kommentarer
Postat av: M

Du är värdefull

2008-05-02 @ 13:26:41
URL: http://lovelyinwonderland.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0