Min Maddis....

Måste skriva detta inlägg till min underbara lilla (får jag säga så??) vän. Min vänner har alla åldrar.
Snälla, deppa inte ihop. Du är en underbar vän och har ALLTID intressanta åsikter. Du är en debattör, du gillar att kommentera saker och vända upp och ner på värderingar för att testa om dessa håller. Samhället, politik, arbete, ja allt har du nästan åsikter om. Vilken mångsidig människa du är. Men allt tyckande och tänkande om allt suger energi. Glöm bara inte bort dig själv när du tycker och tänker om allt annat. Du är också värdefull. Visst det suger hårt att högskoleprovet sket sig, men kom igen nu. Räkna ihop dina poäng du tjänat ihop under de åren du jobbat då. De måste väl vara värda nåt.. Om det nu är lärare du vill bli så försök söka jobb som elevassistent medans du väntar...... Då får du inblick i skolans lärande värld, erfarenhet från arbete och kanske en skola som du trivs på som du kan stanna kvar på. Lycka till. Jag finns här om du behöver ett bollplank


Kommentarer
Postat av: Madeleine

yay, världens bästa bollplank!

2008-05-06 @ 10:08:59
URL: http://diabetesochjag.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0