Min vän...

Min vän är såå speciell så att det inte finns nån annan som kan ta hennes plats som vän. Vi har delat såååå mycket under alla dessa år som gått. Jag tror nog att det är ca 12 år sedan jag lärde känna henne. Då var vi småbarnsföräldrar bägge två och hade mycket runt omkring barnen att prata om. Vi har alltid haft något gemensamt att dela. Vi har varit med om sååå mycket så det inte är sant. Listan blir för lång om jag skall nämna allt; (en del är ganska privat)Ibland har vi varit nära och pratat mycket, emellanåt har vi inte orkat prata alls med varandra men ändå funnits där på nåt sätt. Vi har kunnat läsa av varandra på ett unikt sätt. Vi har semestrat ihop och vi har lika roligt varje gång. Vi hittar på en massa roliga saker, kryssningar och restaurant besök och annat kul. Det kan vara att vi åker till ditt land eller mitt. Och så gillar vi ju böcker båda två. Du är en stor tillgång i mitt liv. Utan dig vore inte mitt liv lika lätt att leva som det är nu. Jag vet att jag sagt det förrut men jag säger det igen. Du är världens bästa kompis Nina och jag önskar dig det bästa av allt.

kramar från Ingela

Kommentarer
Postat av: Madde

Min mamma är världens bästa!

2008-10-14 @ 21:36:46
URL: http://tras.blogg.se/
Postat av: Carola

Vilken klännning tycker du jag ska bära på bröllopet? Eller har du något annat förslag?

Gå gärna in på min blogg o kika...



Ha en bra dag!

2008-10-15 @ 00:30:03
URL: http://mynameislola.blogg.se/
Postat av: Annica

nu har bloggen vaknat till liv igen. Hamnade i akut tidsbrist ett tag men nu har det ordnat till sig igen. kram /a

2008-10-15 @ 21:08:09
URL: http://björngrand.blogg.se/
Postat av: Nina

Gud vad du är gullig! Du är inte så dum du heller ;-) Det är tur att vi har varandra

2008-10-23 @ 07:37:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0