Veckans horoskop

Skytten
Vecka 36 (1 september - 7 september)

KÄRLEK Nu kan du få uppleva en tid med positiva besked ifrån vänner. Du kan även komma att knyta nya kontakter. Du tycks vara populär och omtyckt.

ARBETE/HÄLSA En tjänst i din närhet kommer att avvecklas. Detta gör dig nog fundersam, men ditt arbete fortsätter och du bör vara frisk. Försök att ha ditt humör på en leende nivå.
 
EKONOMI Pengar i börsen bör man ha. Du kan komma att höra till dem som nu har lyckan att vinna en extra slant, bästa vinstchans ska vara genom spel på hästar eller hundar. Lyckotal: 5, 18, 20, 31, 35, 36, 38
Bästa lyckotal: 18

Ojojoj det var ord och andra visor denna gång. Ja, september är verkligen kompisarnas månad. Har jättemycket inbokat hela månaden. Jobb som avvecklas vad kan det vara mån tro. Det är lite rörigt just nu på jobbet, det skulle kunna stämma med indragningar. Mitt humör är alltid på topp ;-).
Pengar nada...... fattig som en kyrkråtta och jag som ska ha så kul under denna månad. hahah, får se hur det går.

ha de gott där ute.

Ingela

Kommentarer
Postat av: Carola

va kul med diskussionen som blev om min "dagens fundering". :)

hihi, jag var också tvungen att fråga Roger när han kom hem...



ha det så bra!

O lycka till med att få ihop ditt skoji-mojsi i månaden...

Själv längtar jag tills jag också kan få mitt skojs o hitta på något på egen hand.. bara emilia börjar äta mat nån gååååång... znark.



kram kram

2008-09-03 @ 12:34:06
URL: http://mynameislola.blogg.se/
Postat av: Carola

Trevlig helg!

2008-09-05 @ 14:53:40
URL: http://mynameislola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0