Astrologi - freak (nästan)

Tycker du som jag att det är kul med astrologi. Mycket stämmer. Hittade detta på Expressens hemsida. Det är ju bara att tacka och ta emot om det blir så bra som det står där. Detta gäller alltså för hela 2008. Kan ju tillägga att jag alltid drömt om att plugga vidare. Det hoppas jag nu göra till hösten. Viljestyrkan är alltid framträdande hos mig. Det där med kärleken är ju en komplicerad sak som kommer tillbaka. Den har alltid varit svår i mitt liv. Men, det kan ju bara bli bättre.
Hahah Aldrig bli nöjd. Det är ju JAG!!! känner dom mig???

Skytten (23/11-22/11)

Årets tema: Viljestyrka
I år plockar du fram dina gamla drömmar och ger dem en ärlig chans, beslutsam att äntligen nå dina mål. Det gäller särskilt i kärlek, men även jobb och ekonomi mår bra av en extra dos effektivitet och vilja!

Kärlek:  Rosa chanser duggar tätt under hela året men du satsar kanske mest under våren eller hösten. Någon ur ditt förflutna kan få det att säga klick!


Pengar: Du tjänar på att vara envis och tro på dig själv, en udda affär eller investering kan ge fina slantar i börsen.


Se upp för: Att aldrig bli nöjd. 
 


Kommentarer
Postat av: Carola

Ja kommer bli kul o se när hon börjar resa sig o gå längs möblerna... :D

Hon är en riktig energi-boll.



Blev supertrevligt hos storasyrran i fredags. Bra filmer o mycket skratt o massa gott godis..Riesen ;)

2008-08-31 @ 23:52:57
URL: http://mynameislola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0