Boktips

Under semestern så läste jag bl a Snabba cash av Jens Lapidus då många sagt mycket om denna bok. För dig som inte läst den kan jag berätta att det handlar i stort sett om 3 killar med olika bakgrunder som söker makt, status och pengar på olika sätt men ändå strävar mot samma mål. Jag tycker att boken var spännande. De skriver om Sollentuna där jag kommer ifrån. Lite kul faktiskt att känna igen sig. Har du läst nästa bok av samma författare. Heter  Aldrig fucka upp. Har du läst den? Skriv gärna en liten kommentar vad du tyckte om den.

Vinet är ett rosé och heter Leva. Urgott, kan rekommenderas till en spännande bok.


Kommentarer
Postat av: Carola

Smakade det rosévinet i somras. Håller me..supergott vin!



O boken måste jag läsa. Har velat det länge nu, så kanske dags o köpa hem boken. :)

2008-08-18 @ 13:10:24
URL: http://mynameislola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0