Fredag


Idag var det sista dagen på veckan. Sköööönt. Jag har inte varit mig själv denna veckan. Känns som om man inte kommit igång riktigt efter semestern.  Hade bilen till jobbet idag och det var tur för jag var lite sen imorse. Kom ut och startade bilen och bensinlampan lyste röd. Typiskt!!!! Tänkte att det räcker nog till jobbet, vilket det gjorde. Avdelningen var på trivsellunch idag på vår sushi-restaurang runt hörnan. Idag var vi 7 st för vår nya tjej var med också. Börjar hos oss om 14 dagar. Underbart som vanligt. (för dig som följer mig blogg kommer att upptäcka att jag besöker detta ställe ofta)!
På mötet bjöd Carro på hembakt. Urgoda bullar med vanilj i. Tack, som vanligt är det jättegott det du gör. Mmmm yummie. I like it.



Under eftermiddagen vart jag och familjen bjudna till min svåger på liten fest då han fyller år idag. Jag, Danne och Robin åkte dit vid 6.  Där bjöds det på god smörgåstårta med räkor och annat smaskens. Tårta och kakor fanns det också. Vi fick ju också tillfälle att träffat mina killars kusiner och kusinbarnet Emelie som blivit 8 månader. Hur gullig som helst. Några som var proppmätta gick därifrån väldigt välmående vid 9 tiden.
På väg hem kom vi på att vi måste handla lite. Vi åkte till Stinsen. Tack du som kom med förslaget att affärer skall vara öppna till 22.00. Det räddar många. Vi köpte lite yoghurt, och annat plus att jag letade efter en present till en liten 2-åring som fyller år i morgon. Skoavdelningen fick ett besök av oss alla 3 som provade lite skor men gick därifrån utan att ha köpt nåt.

Ska nog krypa till kojs nu. I morgon är det den stora fiskaredagen. Tjejmetet ute på Djurgården. Håll tummarna för att jag får nån fisk.

Sömniga hälsningar gääääsp


Ingela

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0