När nån slutar på jobbet

blir det ganska tråkigt. Särskilt när det är någon som man tycker om. En av våra konsulter slutade idag. Hade velat ha henne kvar så duktig som hon var.

Annars är det väl som vanligt antar jag. Känner mig lite duktig eftersom jag tränat nu två dagar på raken.. Igår tränade jag kondition men det gick trögt. Mitt mål är att motionscykla minst 1 mil per pass det passar mig till och börja med fast i går orkade jag bara 7 km. Fanns ingen motivation till mer. Idag har jag tränat styrka i 40 minuter sedan tittade jag på när några av mina kollegor spelade inomhusfotboll och Danne fick vara med. Danne, du spelar som en ängel.. Puss mamma

Vår ständiga privatchaufför Mats hämtade oss vid 6 - tiden. Hem och laga mat. Pasta med bladspenat och fiskpinnar. Mums..

Hittade en kul bild på Aftonbladets hemsida. Katten finns i Chicago och heter Yoda. Matte har opererat in ett chip i örat. Hon är rädd att någon skall katt-nappa deras gullegris för att han är så speciell.



Det var allt för denna dag..

Ciao

Kommentarer
Postat av: Carola

Vad duktig du e! :)

Helt grymt o orka cykla 7 km... jag orkar 7 meter... hihi...världens sämsta flås!



kramar

2008-08-21 @ 00:15:31
URL: http://mynameislola.blogg.se/
Postat av: Madde

Hejja Ingela!



Söt katt! :)



puss!

2008-08-21 @ 10:29:50
URL: http://tras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0