Veckans horoskop


Skytten Vecka 35 ( 25 augusti - 31 augusti)

KÄRLEK Visst är det romantik som kommer till dig nu. Här kan du också göra trivsamma nya bekantskaper och du bör få det trivsamt rart. Kärleken är nu din bästa vän.

ARBETE/HÄLSA Vänliga berömmande ord kan du nu komma att få höra om ditt sätt att genomföra arbetet. Jag tror att det piggar upp dig. Du verkar få roligt och du tycks vara frisk.

EKONOMI Barn kan nog kosta dig en del nu, men jag tror att det är som det ska vara och du verkar vara glad i barn. Vinstchans i spel är liten, nästan obefintlig. Lyckotal: 7, 13, 26, 29, 37, 38, 45
Bästa lyckotal: 38



Jaha det var denna veckas horoskop. Inget att kommentera förrutom att jag känner mig väldigt frisk, javisst. (hahah)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0