Min älskliing.....

Först var du inte hemma alls och vi undrade var du var. Sen kom du hem och då bestämde vi att vi alla skulle äta ute.
Jag har en överraskning sa du då. Jag undrade såklart vad det var....

Du beställde maten och jag fick



Jajaj mänsan. Sambon slog på stort och bjöd på Oxfilé Provencale. Urgott.... Robin åt också gott, grillbiff med bea och pommes.  Grabbarna i min familj älskar KÖTT.....

När vi väl kom hem somnade alla utom jag och Danne. Det var väl en underbar fredag eller???. Såklart att kroppsarbetarna skulle somna av all god mat som de ätit.

Ha en god natt ialla fall..


Kommentarer
Postat av: Carola

2008-10-13 @ 14:37:01
URL: http://mynameislola.blogg.se/
Postat av: Carola

oj då.... kom åt "skicka kommentar"-knappen..haha..



Vilken överraskning... o så god maten såg ut...mums... han överraska dig inte med de snygga kallingarna som jag lagt upp på min sida?? ;) hihihi

2008-10-13 @ 14:37:49
URL: http://mynameislola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0