Varför orkar jag inte .....

Hemma idag. Har världens sprängigaste huvudvärk medans solen skiner på utsidan av mitt fönster. Har sovit typ nästan tills nu och visst känns det lite bättre men är sååå steeel i hela kroppen.

Var på landet och eldade i helgen. Det behövdes för att få ordning på tomten. Om det nu blir nån ordning nån gång. Tycker att det mesta tar sån tid och det är inget vi har..Jag vill renovera på insidan och samtidigt fixa till tomten så att den blir OK plus att jag vill ha en vedbastu så snart som möjligt..

Hemma vill jag också renovera. Nytt golv i vardagsrummet är ett måste. Lampor till fönstren i vardagsrummet också.  Nya lampor i hallen. Kakel och klinker lite här och var. Gärna ny kyl och frys också. Och en fungerande diskmaskin. Torktumlaren vore också bra om den fungerade som den ska. Känns lite trist med blöta kläder överallt.

Vem stal tiden??? Ordet prioritera, vad betyder det egentligen?? Haha. Jag får ta en dag i taget tror jag och försöka ta det lite lugnare.... Men jag vill!!!

Kommentarer
Postat av: Carola

hoppas du mår bättre idag.

kram kram

2008-10-07 @ 19:38:50
URL: http://mynameislola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0