Nattliga funderingar

Klockan är nu 00,49 och borde egentligen gå och nana kudden. Grabbarna kom just hem från stan och har varit på bio och sett Barnhemmet. Enligt dom var den läskig men bra också. Jag personligen tycker inte om skräckisar. Är ju lite mörkrädd och så. Det blir ju inte att man väljer såna filmer i första hand. Jag gillade "Into the wild". Klart rekommenderbar.

Fy sjutton vilket pissväder det varit i dag. Det har faktiskt regnat hela dagen. Har tillbringat dagen med att städa, fika och titta på TV med grannen. Vi tittade på Eurovision Dance Contest. Sverige kom på 10 plats av 14 par. Danny Saucedo med partner dansade för Svedala och var väl sisådär. Han är sååå STEL.  Danmark var duktiga och Grekland och Finland. I början såg det ut som om Danmark skulle kanske komma på bra placering men Polen vann. De var också duktiga men

 Det blir ju en hel del funderande också angående mitt ev nya jobb. Tankar flyger i huvudet och det känns som om jag bestämmer mig mer och mer för varje dag att jag vill lämna mitt nuvarande företag. Men, jag kan ändra mig. Det har jag gjort förrut. Jag vill ju känna att det jag gör är kul och utmanande..

Skall förmodligen på anstälningsintervju i veckan som kommer. Spännande. Har börjat lite smått också att titta på en bil till. Jag har inte lust att sitta och åka kommunalt 10 timmar i veckan för att komma fram och tillbaka till nya jobbet. Med bil kommer det bara att ta drygt 3 timmar i veckan och det tack vare den nya Norrortsleden. Men, jag har ju inte fått jobbet ännu.


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Såååååå stel! Jag håller med dig!

Här i Göteborg spöregnar det också..... som vanligt! Ska iväg och kolla på en lägenhet snart. Wish me good luck!



Kramar!

2008-09-08 @ 17:16:15
URL: http://tras.blogg.se/
Postat av: Carola

into the wild tyckte jag var urdålig o skräckisar älskar jag.. bara jag har någon o krama om efteråt.. sitter inte gärna själv. hihi..



hoppas att du får nytt jobb, för det är antagligen det du behöver.

Man ska ha ett jobb där man får stimulans o utmaning. Inte stampa på samma ställe hela tiden.. inge bra för ens utveckling.



ha det så bra!

2008-09-09 @ 13:47:02
URL: http://mynameislola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0