Veckans horoskop


Skytten
Vecka 37 (8 september - 14 september)
 
KÄRLEK Det är möjligt att du har det jobbigt i din kärlek, men bjud din vän på en festmåltid så blir allt så rart igen. Njut av dig själv och duka till fest då är du en vinnare i kärlekens lotteri.

ARBETE/HÄLSA Matlagning, är det din arbetsuppgift då når du nog stora framgångar nu. Låt din fantasi och din humor få bestämma. Dock är du inte, av någon anledning, så glad som du brukar vara.

EKONOMI Tycker du att du har en för liten inkomst? Men stjärnorna säger att ju närmare du kommer helgen så kommer din ekonomi att stabiliseras. Men spelvinst, nej inte nu. Lyckotal: 8, 10, 26, 34, 36, 37, 45
Bästa lyckotal: 10

Summering av detta. Jobbigt i kärleken. Ja, vem f...n har sagt att livet är enkelt?? Festmåltider blir det inte alls då jag inte har några pengar till detta. Jag kanske kan ge en kyss och lite mer det är ju gratis iallafall.. (tur att nåt är gratis)
Just nu prioriterar jag inte matlagning. Det skall gå fort..... Så det blir "slarvmat". Hamburgare med makaroner fungerar i alla lägen.
För liten inkomst JAAAAAAAAAAAAAAAAA. Ju närmare helgen skall jag få mer pengar . Ja i morgon skall jag ju på anställningsintervju om nya jobbet. Kanske jag får det och då får jag ju högre lön.

Den som lever får se...

P.S Min 17-åring fick sin första fylla ihelgen... suck.. Jag tror jag var typ 19 eller så? Hur gammal var du? Skriv gärna en kommentar.

Seee ya all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0