Oj va länge sedan detta var!!

Denna blogg har legat i träda väldigt länge nu. Skall försöka att uppdatera denna lite granna då och då från och med nu.
Jag har ju börjat ett "lytt liv" sas. Träning står högt på min lista nu och jag har lagt upp lite delmål då jag faktiskt inte är så vältränad ännu. Det tar väl ett tag innan jag är där. De mål som jag nu lagt upp är minst 2 stycken pass i veckan med Bodypump och Poweryoga samt minst 1 mil med konditionsträning t ex crosstraining, löpband, motionscykel, powerwalk.
Försöker också få till det så att minst 1 konditionspass är utomhus. Följer upp min träning på Funbeat.se . Är det någon som känner för att ge mig råd och stöd i min träning är ni välkomna. Tränar du kan även du anmäla dig på Funbeat och följa upp din egen träning där, det är GRATIS! Vi hörs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0